Microsoft powrócił do wcześniejszych zapowiedzi uruchomienia możliwości grania w sieci na konsoli X-Box. 14-sto stronicowa licencja użytkownika dołączona do pierwszej wersji XBox Live kits wysłana do betatesterów zastrzega sobie m.in. możliwość skanowania sieci i odebrania praw grania w sieci użytkownikom, którzy zmodyfikowali swoje konsole.
Na stronach serwisu Tom’s Hardware Page zastanawiają się czy dotyczy to także innych komputerów, które są podłączone np. do konsoli w sieci lokalnej. Najciekawszy jednak jest dodatek do licencji, który mówi, że Microsoft może odczytywać niezbędne informacje (logując się do konsoli XBox) w celu sterowania i ochrony bezpieczeństwa Xbox Live, a także wymuszenia stosowania się do powyższej licencji.
Dodatkowo, zebrane informacje, mają służyć do aktualizacji oprogramowania konsoli, ochrony sieci i ochrony i obrony praw lub własności firmy Microsoft

Kategoria: Wolność
Archiwalny news dodany przez użytkownika: ptad.
Kliknij tutaj by zobaczyć archiwalne komentarze.

Oznaczone jako → 
Share →